Analitikák
| Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak |
|---|---|---|---|---|---|
| A könyv és a könyvtár munkáltató használata az órán | Könyves-Tóth Lilla 1939-;Tóth Lilla Könyves- | 9-22. l. | |||
| Kézikönyv a legkisebbek kezében | Kelemen Elemérné | 23-27. l. | |||
| Látogatás a gyermekkönyvtárban | Kovács Mária | 29-32. l. | |||
| "Bölcs bagoly" könyvek az órán A kézikönyvhasználat megalapozása | Tóth Zsuzsanna Sára | 33-37. l. | |||
| A kézikönyvhasználat készségének elmélyítése | Könyves-Tóth Lilla 1939-;Tóth Lilla Könyves- | 39-45. l. | |||
| Felkészítés a felső tagozat új követelményeire | Pápayné Kemenczey Judit;Kemenczey Judit Pápayné | 47-52. l. | |||
| Az önálló történelmi ismeretszerzés, forráskutatás megalapozása | Devecseri Lászlóné | 53-58. l. | |||
| Az érdeklődés felkeltése az önálló ismeretszerzés iránt | Laurenszky Ernő | 59-67. l. | |||
| Csoportmunka a könyvtárban | Kovács Dezső | 69-72. l. | |||
| Az órán kívül szerzett ismeretek helye az óra menetében | Orosz Lászlóné | 73-77. l. | |||
| A tananyag és a helyi hagyományok összekapcsolása | Rátkay Imréné | 79-82. l. | |||
| Egy fogalom komplex feldolgozása | Bognár József | 83-87. l. | |||
| Az irodalomtanítás célja: olvasót nevelni I. | Kiss Józsefné | 89-92. l. | |||
| Az irodalomtanítás célja: olvasót nevelni II. | Szüts Lászlóné | 93-98. l. | |||
| Az önálló munkára nevelés megtervezett folyamat | Havas Gáborné | 99-108. l. | |||
| Nyelvi óra a könyvtárban | Szőke Ágnes | 109-118. l. | |||
| Helyismereti gyűjtemény, katalógus, bibliográfia a könyvtárhasználat magasabb szintje | Gyarmathy Zsigmond | 119-123. l. | |||
| Könyvek alkalmazása a természettudományos és műszaki ismeretek tanításánál | Tokaji Lidia;Daubner Béla | 125-131. l. | |||
| Egyetemes művelődéstörténet komplex bemutatásban | Ladó Erzsébet | 133-140. l. | |||
| Sokoldalú tájékozódás | Vasbányi Ferenc | 141-145. l. |